Αγαπητή Δήμητρα, Χρόνια Πολλά!
Η σημασία του personalization στις καμπάνιες (sms & email) !
Παλαιότερα οι εταιρείες έστελναν μαζικά μηνύματα στους καταναλωτές που δεν ανταποκρίνονταν καθόλου στην προσωπικότητα και τις ανάγκες τους. Για παράδειγμα, σκεφτείτε πόσο βαρετό & ανούσιο είναι να λαμβάνεις ένα διαφημιστικό μήνυμα για προσφορές για πάνες όταν δε είσαι μαμά. Ευτυχώς, μεγάλες online εταιρείες σε παγκόσμιο επίπεδο ανέδειξαν αυτή την ανάγκη των καταναλωτών, εφάρμοσαν “personalized – προσωποποιημένες” διαφημιστικές καμπάνιες και με αυτό τον τρόπο αύξησαν τις πωλήσεις τους.
Τι σημαίνει όμως “personalization”;
Το personalized marketing ή αλλιώς one-to-one marketing, είναι μια στρατηγική marketing η οποία προσφέρει εξατομικευμένο περιεχόμενο και εξατομικευμένες προσφορές προϊόντων στους καταναλωτές, μέσω data analysis και ειδικών digital εργαλείων. Πιο απλά, personalized marketing είναι όταν δίνεις σε κάποιον ένα μανό essie που γράφει επάνω το όνομά του. Σκεφτείτε πώς θα αισθανόσασταν εσείς με ένα τόσο απλό δωράκι το οποίο ταυτόχρονα όμως είναι και τόσο προσωπικό;
Είναι πολύ σημαντικό να προωθείτε μηνύματα που έχουν αποκλειστικό ενδιαφέρον σε αυτόν που το λαμβάνει. Μια πρόσφατη έρευνα του Πανεπιστήμιου του Τέξας ανέδειξε την κλήση του ατόμου ως προς το εξατομικευμένο περιεχόμενο. Αυτό συμβαίνει γιατί έχει ανάγκη να έχει τον έλεγχο των πραγμάτων που καταναλώνει καθώς και τον μεγάλο όγκο της online υπερπληροφόρηση. Τον «βομβαρδισμό» δηλαδή των διαφημιστικών μηνυμάτων που λαμβάνουμε στην ζωή μας είτε περπατάμε στο δρόμο, είτε βρισκόμαστε χαλαροί στο καναπέ χαζεύοντας στο κινητό μας.
Επειδή όλα αυτά είναι καινούργιες έννοιες για εσάς και ίσως φαίνονται λίγο βαθιά νερά, θα προσπαθήσουμε να τα απλοποιήσουμε με 3 παραδείγματα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στους πελάτες σας και να δείτε άμεση ανταπόκριση και μετρήσιμα αποτελέσματα .
1. ΜΗΝΥΜΑ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΗΣ ΕΟΡΤΗΣ
Οι πελάτισσες σας θα χαρούν εάν λάβουν ένα προσωπικό μήνυμα για την εορταστική τους γιορτή ή τα γενέθλια τους, στο οποίο θα τους εύχεστε, ενώ, θα μπορείτε να τους στείλετε και ένα προσωπικό δώρο σε μορφή υπηρεσίας ή απλής έκπτωσης.
Για παράδειγμα :
Χρόνια Πολλά Μαίρη! Για σήμερα που έχεις την γιορτή σου έχεις ένα δώρο ομορφιάς από εμάς για να λάμπεις όλη την ημέρα!
2. ΜΗΝΥΜΑ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗΣ
Σίγουρα θα έχετε πελάτισσες που έρχονται στο κατάστημα πιο σπάνια αλλά παρολ’αυτά σας εμπιστεύονται και επιστρέφουν σε εσάς. Μπορείτε να στείλετε ένα μήνυμα ενδιαφέροντος μαζί με ένα νέο για μια υπηρεσία ή τιμή.
Για παράδειγμα :
Καλημέρα Μαίρη! Έχουμε να σε δούμε αρκετό καιρό στο Beauty Salon μας! Σε περιμένουμε για να γνωρίσεις και την νέα υπηρεσία που προσθέσαμε από Δευτέρα έως Τετάρτη, χτένισμα, μανικούρ, φρύδια 25ευρώ!
Ή
Μας έλειψες και σου έχουμε ένα δώρο!
Έχεις δοκιμάσει την νέα μας υπηρεσία για θεραπεία μαλλιών και χτένισμα ?! Φαίνεται ότι έχεις καιρό να μας επισκευτείς και θέλουμε να είμαστε σίγουροι ότι έχεις ενημερωθεί για όλες τις μοναδικές υπηρεσίες μας.
3. ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ ΝΕΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ
Είναι γεγονός ότι στις υπηρεσίες, το word of mouth – το γνωστό από στόμα σε στόμα – ,παραμένει η πιο διαδεδομένη μέθοδος για να αυξήσεις την πελατεία σου! Γιαυτό σου προτείνουμε να στείλεις ένα μήνυμα στους πελάτες σου για να σε προτείνουν σε φίλους τους ενώ κερδίζουν και οι ίδιοι μέσα από αυτή την διαδικασία!
Για παράδειγμα :
Κέρδισε εκπτώσεις προσκαλώντας τους φίλους σου! Προσκάλεσε τους φίλους σου για να γνωρίσουν το κατάστημα μας, πες τους να πούνε το όνομα σου και θα έχεις το επόμενο μανικιούρ σου δώρο από εμάς!
Με αυτό τον τρόπο κάνεις τους πελάτες σου να μιλήσουν για εσένα, δίνοντας τους την δυνατότητα να δεθούν ακόμη περισσότερο με εσένα και να μιλήσουν σε άλλους για το κατάστημα σου.
Μέσα από τα προγράμματα PRO & GOLD για τους συνεργάτες της Funkmartini μπορείς να στίσεις την καμπάνια σου και να την προωθήσεις στην λίστα πελατών σου.