Θέλεις να αυξήσεις τα έσοδα σου?! Πες στους πελάτες σου να σε αξιολογήσουν!
Είναι πλέον γεγονός ότι οι αγοραστικές μας συνήθειες έχουν μεταβληθεί σημαντικά εξαιτίας της χρήσης του ίντερνετ. Ήδη στην χώρα μας από το 2008, ο κυριότερος λόγος χρήσης του ίντερνετ με ποσοστό 70% είναι η αναζήτηση πληροφοριών για προϊόντα και υπηρεσίες.
Επιπλέον, σύμφωνα με στοιχεία της πανελλήνιας έρευνας των on-line καταναλωτών του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN), το 55% των Ελλήνων χρηστών του διαδικτύου θα εμπιστευόταν ένα κατάστημα αν είχε θετική αξιολόγηση από τους χρήστες του, ενώ αντίστοιχα το 61% των Ελλήνων χρηστών θα το εμπιστευόταν, εφόσον άκουγε θετικά σχόλια από τους φίλους του.
Πάρτε παράδειγμα από τον εαυτό σας, πώς αποφασίζετε να δείτε μια ταινία, να επισκεφτείτε ένα εστιατόριο ή ακόμη πιο γνώριμο σε όλους, σε ποιο ξενοδοχείο θα κάνετε διακοπές… Πριν από κάποια χρόνια θα εμπιστευόσασταν τους φίλους σας, τώρα όμως αναζητάτε όλες τις πληροφορίες στο ίντερνετ, σωστά?!
Έτσι λοιπόν κάνουν και οι καταναλωτές, οι υποψήφιοι πελάτες σας, όταν ψάχνουν διαθέσιμο κομμωτήριο ή ραντεβού για νύχια ή μασάζ στην «γειτονιά» τους ή ακόμη πιο πιθανό στην περιοχή που τους εξυπηρετεί.
Στην Funkmartini οι αξιολογήσεις των χρηστών είναι το κύριο μέλημα μας! Διότι οι χρήστες μπορούν να «γνωρίσουν» τα καταστήματα σας & να τα εμπιστευτούν πριν ακόμη τα επισκεφτούν για να κάνουν μια υπηρεσία.
Πριν την επιλογή του καταστήματος!
Οι χρήστες της Funkmartini πριν επιλέξουν κοιτούν τα εξής 3 χαρακτηριστικά :
Φωτογραφίες
White Room – Kolwnaki
Φρόντισε να έχεις μια σωστή επαγγελματική φωτογράφηση στο μαγαζί σου με σκοπό να το αναδεικνύει και να μην το δείχνει «μίζερο». Είναι πολύ σημαντικό γιατί είναι η πρώτη εντύπωση που παίρνει ο χρήστης για τον χώρο σου!
Tip : Η 1η φωτογραφία που θα επιλέξεις πρέπει να είναι η πιο αντιπροσωπευτική. Μην βάζεις το λογότυπο σου γιατί δεν θα ξεχωρίζει σωστά το μαγαζί σου σε σχέση με τον ανταγωνισμό!
Αξιολογήσεις
Icon Beauty
Ο βαθμός της αξιολόγησης αλλά και το σύνολο από το οποίο έχει προκύψει είναι το βασικότερο κριτήριο επιλογής του καταστήματος.
Για παράδειγμα εάν ένα κατάστημα έχει 5/5 από 3 χρήστες ενώ ένα άλλο 4,9/5 από 800 αξιολογήσεις το πιθανότερο είναι ο χρήστης να επιλέξει το 2ο κατάστημα.
Tip : Ζήτα από τους καλούς σου πελάτες να κλείσουν μέσα από την Funkmartini το επόμενο ραντεβού τους. Έτσι θα μπορείς να πάρεις τα πρώτα σου αστεράκια! Μην ανησυχείς για την προμήθεια αφού πλέον μπορείς να περάσεις σε ένα από τα πλάνα που σε συμφέρουν. Μάθε πως!
Υπηρεσίες – τιμές
Είναι πάρα πολύ σημαντικό να υπάρχει τόσο η πληθώρα των υπηρεσιών όσο και η σωστή περιγραφή & ανάλυση τους.
Για παράδειγμα, ένα απλό μανικιούρ πρέπει να παραμείνει με αυτή την ονομασία και όχι να παραποιηθεί σε «Golden Nails manicure” – ένα συχνό παράδειγμα καταστημάτων που ονομάζουν τις υπηρεσίες τους με βάση το όνομα τους. Ο πελάτης δεν μπορεί να γνωρίζει περί τίνος πρόκειται αυτή η υπηρεσία οπότε και δεν την επιλέγει.
Tip : Είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει μια σωστή ανάλυση στην περιγραφή της υπηρεσίας. Σχετικά με την τιμή της υπηρεσίας, σίγουρα εσύ γνωρίζεις καλύτερα τα κόστη σου και την ποιότητα της υπηρεσίας σου. Φρόντισε όμως να κοιτάς τον ανταγωνισμό στην περιοχή σου για να διαπιστώσεις εάν είσαι ο ίδιος ανταγωνιστικός ή πρέπει να προσαρμόσεις τις τιμές σου ή να βγάλεις συγκεκριμένες προσφορές για ημέρες.
Μέσα από το διαχειριστικό σου στην Funkmartini, Ρυθμίσεις, Υπηρεσίες – μπορείς να διαμορφώσεις τις υπηρεσίες & τιμές σου. Ενώ μέσα από το Μάρκετινγκ, Προσφορές – να φτιάξεις πακέτα προσφορών όπως εσύ επιλέξεις.
Σύμφωνα με μια έρευνα της γερμανικής ECC, οι αξιολογήσεις των πελατών επιδρούν θετικά στην εμπιστοσύνη των καταναλωτών, καθώς αυξάνουν το conversion rate κατά 25%, το ποσοστό δηλαδή που επιλέγει ένα κατάστημα ή μια υπηρεσία αντί ενός άλλου!
Θέλεις να μάθεις για ένα πραγματικό κατάστημα που κατάφερε να έχει 1600 αξιολογήσεις και βαθμολογία 4,9/5. Διάβασε πώς τα κατάφερε το Icon Beauty στον Πειραιά.