Οδηγίες και συμβουλές για να δημιουργήσεις το δικό σου πλάνο μάρκετινγκ ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησής σου!
Φέτος θα είναι σίγουρα η χρονιά σου! Το 2019 η επιχείρησή σου θα πάει καλύτερα από ποτέ, θα αναπτυχθεί και θα φτάσει εκεί που εσύ επιθυμείς. Αρκεί να είσαι λίγο οργανωμένος, να πάρεις τον έλεγχο στα χέρια σου και να σχεδιάσεις το τέλειο πλάνο μάρκετινγκ.
Με τον νέο χρόνο όλοι θέτουμε νέους στόχους, τόσο για την επαγγελματική όσο και για την προσωπική μας ζωή. Σε όποια επιχείρηση ομορφιάς κι αν ανήκεις το μάρκετινγκ είναι κάτι που θα πρέπει να επενδύσεις. Με σωστή διαχείριση, περισσότεροι άνθρωποι θα μάθουν την επιχείρησή σου και θα δημιουργήσεις ένα πιο επαγγελματικό προφίλ. Αν η online παρουσία σου καταφέρει να ξεχωρίσει και να τραβήξει τα βλέμματα, θα έχει ως αποτέλεσμα ακόμα περισσότεροι πελάτες να θέλουν να επισκεφτούν το κατάστημά σου.
Μέσω της στρατηγικής του μάρκετινγκ, ουσιαστικά μπορείς να στοχεύσεις τις σωστές ομάδες ανθρώπων κι επικοινωνώντας μαζί τους με ελκυστικό τρόπο να τους μετατρέψεις σε πελάτες σου.
Αυτά τα γνωρίζεις σίγουρα, όπως κι ότι συνολικά αυτή η διαδικασία χρειάζεται χρόνο και χρήματα. Χρειάζεται χρόνο για να ποστάρεις στα social media, να φτιάξεις το δικό σου site ή να μάθεις να χειρίζεσαι τις διαφημίσεις του Facebook.
Παρόλ’ αυτά, αν αφιερώνεις λίγο χρόνο στην αρχή κάθε μήνα για να οργανώνεις τη στρατηγική σου κι ακολουθήσεις απλές συμβουλές, θα μείνεις έκπληκτος από τη διαφορά που θα παρατηρήσεις μέσα σε ένα χρόνο στην επιχείρησή σου.
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν!
Θέσε τους μάρκετινγκ στόχους σου για το 2019!
Πριν αποφασίσεις πού θέλεις να φτάσεις το 2019 (νέοι πελάτες,ακόλουθοι στα social media, αναγνωρισιμότητα του brand) ρίξε μια ματιά πώς πήγε το 2018.
Αφού μελετήσεις τους αριθμούς, αποφάσισε τι θέλεις να βελτιώσεις μέσα στη χρονιά. Θυμήσου: αν δεν έχεις μια συνολική εικόνα των αριθμών δε θα μπορέσεις να τους βελτιώσεις.
Πώς τα πήγε το κατάστημά σου το 2018;
- νέοι πελάτες ανά μήνα
- σύνολο πελατών
- το ποσοστό των πελατών που επέστρεψαν
- μηνιαία έσοδα, ετήσια έσοδα
- έσοδα από πώληση προϊόντων
Στη συνέχεια κατάγραψε πως τα πήγε online.
- τον αριθμό των χρηστών που μπήκε στο site σου
- πόσα e-mail συγκέντρωσες
- προβολή και clicks από το Google και τη σελίδα της Funkmartini
- πόσα ραντεβού κλείστηκαν μέσω Funkmartini και πόσα από το site σου
- πόσα χρήματα ξόδεψες σε διαφημίσεις και τι αποτέλεσμα είχαν.
Τα παραπάνω αποτελέσματα μπορείς να τα βρεις εύκολα και συγκεντρωτικά στην εφαρμογή Funkmartini Business και Funkmartini Manager.
Και τώρα έφτασε η στιγμή να γράψεις τους στόχους σου, πόσους νέους πελάτες θέλεις να έχεις, τι αύξηση στον τζίρο, σε ποιους τομείς θέλεις να βελτιωθείς γενικότερα.
Δημιούργησε λοιπόν ένα πλάνο μάρκετινγκ, ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα που θα σε βοηθήσουν να κατακτήσεις όσα επιθυμείς:
‘Όσον αφορά την αύξηση πελατολογίου σημαντικό είναι να εστιάσεις στην καλή εξυπηρέτηση του πελάτη, στη συνολική εμπειρία που θα έχει μέσα στο κατάστημά σου, στην ποιότητα υπηρεσιών αλλά και στην διαφορετική αντιμετώπιση των νέων και υπαρχόντων πελατών.
Ακόμα, μην ξεχνάς πως μέσω του Funkmartini Business, μπορείς να καταχωρείς την ημερομηνία γενεθλίων αλλά και να προσθέτεις σχόλια για την καλύτερη δυνατή εμπειρία του πελάτη, όπως το χρώμα της βαφής ή κάποια ιδιαιτερότητά του. Έτσι, έχεις συγκεντρωμένες όλες τις πληροφορίες που χρειάζεσαι για να μείνει απόλυτα ευχαριστημένος και να ξανακλείσει ραντεβού.
Όμως, εξίσου απαραίτητο για την ανάπτυξη της επιχειρήσής σου είναι το μάρκετινγκ κι ειδικότερα η online παρουσία της. Είναι σχεδόν αδύνατο επεκταθείς, αν κανένας στην περιοχή σου δε σε έχει ακουστά, αν δε διαθέτεις online κρατήσεις και δεν έχεις ελκυστική παρουσία στα social media.
Ξανασκέψου λοιπόν, την περσινή χρονιά κι απάντα στις παρακάτω ερωτήσεις:
- Πώς με βρήκαν οι καινούριοι πελάτες μου; Μέσω Facebook, Instagram, Funkmartini, Google ή με πρότεινε κάποιος πελάτης;
- Υπάρχει κάτι στην περσινή στρατηγική μάρκετινγκ που να απέδωσε καλύτερα από τα υπόλοιπα;
- Σε ποιον τομέα τα πάνε καλύτερα οι ανταγωνιστές μου; Κάνουν πολλές διαφημίσεις; Έχουν διαφορετικές υπηρεσίες; Ποια είναι η δική τους στρατηγική στα social media;
Τώρα ξέρεις ποια είναι τα δυνατά σου σημεία, πού πρέπει να επικεντρωθείς και τι να διορθώσεις για να δεις ουσιαστική αλλαγή στην επιχείρησή σου!
Ακολούθησέ μας στη σελίδα μας στο Facebook για να βλέπεις πρώτος ιδέες και συμβουλές για την επιχείρησή σου!