Πώς το Instagram marketing δημιουργεί ευκαιρίες σε κομμωτήρια και επιχειρήσεις ομορφιάς
Μήπως ήρθε η ώρα να ασχοληθείς με το Instagram Marketing για κομμωτήρια για να ενισχύσεις την εικόνα του καταστήματος σου, να κερδίσεις περισσότερους χρήστες και πιθανούς πελάτες?!
Ίσως κάποια νούμερα σε πείσουν – το Instagram διαθέτει τώρα πάνω από 25 εκατομμύρια προφίλ επιχειρήσεων και 2 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς διαφημιζόμενους. Είναι ένα ονειρεμένο κοινωνικό δίκτυο ονείρων εάν χρησιμοποιείται σωστά και οι καμπάνιες λειτουργήσουν με επιτυχία. Αλλά για πολλές ομάδες μάρκετινγκ, μπορεί να είναι εξαιρετικά χρονοβόρο και “εξαντλητικό” γιατί πρέπει να συμβαδίσει με όλα τις νέες τάσεις και τους τρόπους αλληλεπίδρασης με τους χρήστες.
Εμείς ετοιμάσαμε 10 χρήσιμες, απλές και κατανοητές συμβουλές Instagram marketing για κομμωτήρια. για να ξεκινήσεις με τη σελίδα σου και να μπορείς να τις εφαρμόσεις γρήγορα και εύκολα.
10 Χρήσιμες Συμβουλές για Instagram Marketing για κομμωτήρια
- Εάν αναζητάς νεανικό κοινό, θα το συναντήσεις στο Instagram αφού 70% των χρηστών είναι ηλικίας 15-35 ετών.
- Η δημοσίευση οποιουδήποτε περιεχομένου στη σελίδα σου στο Instagram μπορεί να γίνει μόνο μέσω κινητού ή tablet.
- Επειδή σαν μέσο το Instagram έχει κυρίως φωτογραφικό χαρακτήρα και στυλ, καλό θα είναι να έχεις «καλλιτεχνικές» ανησυχίες και δημιουργική άποψη πριν ξεκινήσεις.
- Βασικές λέξεις-κλειδιά για εσένα πρέπει να είναι οι followers (δλδ πόσοι ακολουθούν τη σελίδα σου), following (δλδ πόσους εσύ ακολουθείς), τα hashtags (οι λέξεις κλειδιά που εισάγονται μετά από #) και τα Instagram stories (τα βίντεο & δημιουργικά υλικά που αποτυπώνονται).
- Χρησιμοποίησε ένα σωστό username, όπως για παράδειγμα το όνομα της επιχείρησης σου έτσι ώστε να μπορούν να σε εντοπίσουν εύκολα όσοι σε αναζητούν.
- Στο bio, μπορείς να περιγράψεις σύντομα τι υπηρεσίες προσφέρεις αλλά και να έχεις ένα ενεργό link προς την σελίδα της επιχείρησης σου.
- Η εικόνα του προφίλ σου, καλό θα είναι να είναι το λογότυπο σου, σε διάσταση 110Χ110 για να είναι σωστά κεντραρισμένη.
- Μην ανεβάζεις περιεχόμενο χωρίς να έχεις μια συγκεκριμένη «στρατηγική» στο μυαλό σου. Δοκίμασε ένα πλάνο δημοσιεύσεων και «στήσε» το concept πριν το φωτογραφήσεις.
- Δημιούργησε το στυλ και το ύφος που σε εκφράζει καλύτερα έτσι ώστε να είναι πρωτότυπο και να ξεχωρίζει. Για παράδειγμα, μπορείς να χρησιμοποιήσεις συμβουλές και ιδέες που εφαρμόζεις στα μαλλιά των πελατισσών σου.
- Αξιοποίησε τα hashtags έξυπνα και πρόσθεσε όσο περισσότερα μπορείς!
Χρειάζεσαι βοήθεια?! Ακολούθησε μας στο Facebook, Funkmartini Business, τη σελίδα που αφορά αποκλειστικά επιχειρήσεις ομορφιάς ή κάλεσε μας στο 216 2005275 | 216 200 5269.